søndag den 26. juni 2011

Musik. - jeg kan ikke leve uden!

Hej allesammen. Tænkte lige på at blogge omkring musik, da det er noget der påvirker mit humør meget, noget der faktisk kan hjælpe mig igennem nogen ting i livet, udover der min bedsteven og bedsteveninde hjælper mig igennem, hvilket jeg må nævne at jeg er virkelig glad for.. Hvad skulle jeg gøre uden jer? ♥

Musik er noget der har fyldt meget i mit liv, hvilket det stadig gør.. Der findes musik for hver en smag, og til hvert et humør, og det er netop det jeg elsker. Alle kan høre det, både små og store, alle kan spille og synge det! Der er plads til alle.

Med musik og sang, føler jeg at jeg kan komme ud med mine inderste følelser, eller den måde, jeg kan tænke over ting i mit liv. Så for det meste når jeg lytter til musik, vil jeg faktisk bare gerne være alene og tænke, bortset fra party musik selvfølgelig.

Lige nu, lytter jeg meget til den her sang. Synes buskabet er godt, og det minder mig lidt om mig selv engang imellem.. Nogengange føler jeg mig grim med briller og vil ikke gå med dem, andre gange, som hun siger i sangen tænker jeg: " Ligemeget, jeg er okay, som jeg er. " 
- kender i ikke det, at man kan stå og sige til sig selv i spejlet, hold fast hvor sidder dit hår grimt, hvor er du grim idag, eller du ville ønske at du var en anden, og havde en andens udseende? Sådan havde jeg det, da jeg var mindre, jeg følte mig ikke smuk, som jeg var. Det er det sangen minder mig om, jeg ER smuk, og er flot som jeg er, jeg skal ikek ændre mig begrund af andre.
- for nogengange glemmer man det lidt, synes jeg. ¨

- ja, jeg er hudløs og ærlig, hvorfor skulle jeg ellers blogge? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Det betyder meget!